27 sierpnia rusza piąta edycja charytatywnej akcji Lepsze Jutro z RMF FM! W tym roku – po raz kolejny – pięć szkół w Polsce otrzyma supernowoczesne, profesjonalnie wyposażone pracownie dydaktyczne.
W te wakacje RMF FM zabierze słuchaczy na niezwykłe koncerty: zespołu Bon Jovi i P!NK. W lipcu kompletować będziemy dwie ekipy, które naszym busem dotrą na te muzyczne wydarzenia.
Przed lipcową premierą nowej wersji kultowego „Króla Lwa” program RMF Classic wypełni wiele tematów związanych z Afryką - od tych typowo filmowych, przez społeczne jak i przyrodnicze.
W te wakacje na antenie RMF FM pojawią się powieść polityczna Wery Klaritas, pamiętniki z wakacji Roberta Mazurka , mrożące krew w żyłach opowieści w „Kryminatorium” i w „Dorwać Bestię 2” oraz najlepsi polscy stand-uperzy!
Model sprzedaży programmatic audio dostępny w portalu internetowym RMFon.pl Grupy RMF jest teraz dostępny także z poziomu platformy DV360 – narzędzia Google’a do zakupu kampanii w tym modelu.
Radio RMF FM jest liderem słuchalności we wszystkich największych polskich miastach i aglomeracjach. Prześcignęła zarówno inne stacje ogólnopolskie jak i lokalnych liderów poszczególnych rynków.
RMF Classic po raz kolejny pobił rekord słuchalności. Wg najnowszych danych stacji słucha aż 695 tys. osób dziennie – to najwięcej w jej ponad 16-letniej historii. W ciągu roku rozgłośni przybyło blisko 50 tys. słuchaczy.
Już 2 maja, z okazji Dnia Flagi Rzeczpospolitej Polskiej, RMF FM zaprasza na wielką akcję Morze Flag. Punktualnie o godzinie 10:00 krakowskie Błonia zaleje 10 tys. biało-czerwonych flag dumnie powiewających na wietrze. To będzie oszałamiający, zapierający dech w piersiach widok!
Lato #naMAXXXa to przede wszystkim dobra zabawa, dlatego RMF MAXXX chce, żeby trwało jak najdłużej! Zaczynamy już w pierwszy majowy weekend w Gorlicach!
Już drugi rok z rzędu rozgłośnie radiowe świętowały Polski Dzień Radia razem z domami mediowymi. W 14 agencjach stacje zrzeszone w inicjatywie I Love Radio zorganizowały eventy pod hasłem „radioWIEC”, na których wystąpili Natalia Szroeder i Baranovski.
170 rozgłośni z całej Polski nadało już po raz trzeci Charytatywny Blok Reklamowy. Dzięki wsparciu szóstki reklamodawców udało się uzbierać 120 tys. zł, które zostaną przeznaczone na rzecz dzieci z wadami słuchu.
Jak co roku 11 kwietnia rozgłośnie w całym kraju będą świętować Polski Dzień Radia. Na antenach stacji mnóstwo atrakcji dla słuchaczy, a rano nadany zostanie – już tradycyjnie – Charytatywny Blok Reklamowy.
Po raz trzeci Grupa RMF organizuje konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS, w którym wyróżniane są projekty reklamowe w sposób oryginalny wykorzystujące radio. Nagrodą jest kampania radiowa w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).