Informacje prasowe

Historyczne rekordy słuchalności RMF Classic – blisko 700 tys. słuchaczy dziennie

14/01/2019
Czwarty kwartał ub.r. był rekordowy pod względem słuchalności dla radia RMF Classic. Stacja zanotowała najwyższe w swojej historii zasięg dzienny i udział w czasie słuchania. Również cały rok 2018 okazał się bardzo udany dla rozgłośni, która znów zanotowała wzrosty.

Margaret w nowych jinglach RMF MAXXX

07/01/2019
RMF MAXXX z okazji swoich 15-stych urodzin zmieniło oprawę stacji. Nowe jingle RMF MAXXX zostały zaśpiewane przez jedną z najpopularniejszych polskich wokalistek - Margaret.

„Choinki pod choinkę” – 18. edycja wielkiej akcji RMF FM

10/12/2018
12 grudnia rusza 18. Edycja wielkiej akcji RMF FM. Tym razem świąteczne imprezy zostaną zorganizowane w 12 polskich miastach.

Klip RMF MAXXX jednym z najpopularniejszych filmów na YouTube

06/12/2018
Jak co roku YouTube prezentuje 10 najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie. W tegorocznym podsumowaniu polskich wideo na czwartym miejscu znalazł się teledysk RMF MAXXX – Skoki, skoki w Zakopanem, nagrany przez poranną Ekipę MAXXXa - Maćka Rocka i Irka Jakubka.

Grupa Bauer Media optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej

30/11/2018
Od 1 grudnia Grupa Bauer w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej i rozdziela kompetencje działu sprzedaży korporacyjnej.

Nowe cenniki Grupy RMF na zimę

26/11/2018
Po trzech kwartałach 2018 r. stacje radiowe Grupy RMF poprawiły wyniki słuchalności względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Udział w czasie słuchania wzrósł o 1,3 p. proc. do poziomu 30,9%. Z kolei dzienna liczba słuchaczy wyniosła 9,9 mln, rosnąc o 3,7%.

Grupa RMF po raz czwarty z rzędu z tytułem Biura Reklamy Radiowej Roku

23/11/2018
Dział Sprzedaży Grupy RMF, zarządzany przez Tomasza Ramzę, został uznany za Biuro Reklamy Radiowej Roku w najnowszej edycji raportu opracowanego przez miesięcznik "Media&Marketing Polska". To czwarte z rzędu zwycięstwo Grupy RMF w tym rankingu.

Spot „Nieszczęśliwy numer” laureatem 2. edycji konkursu adFM AWARDS

23/11/2018
Kampania „Nieszczęśliwy numer” przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Przedstawiciele laureata odebrali nagrodę – statuetkę i czek na kampanię w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) – podczas gali Kreatura 2018.

Wielki quiz, wielka zabawa i „Prząśniczka” Moniuszki w RMF FM w Dzień Niepodległości

08/11/2018
Specjalnie z okazji obchodów 100-lecia niepodległości Polski RMF FM przygotował dla słuchaczy specjalne atrakcje. Z pytaniami historycznymi zmierzą się dziennikarze na antenie i słuchacze w Internecie, na krakowskim Rynku odbędzie się ogólnopolskie śpiewanie polskich hitów, a dzień zwieńczy muzyczna impreza.

Znamy finalistów 2. edycji adFM AWARDS

08/11/2018
Już 22 listopada poznamy zwycięzcę 2. edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Do finału konkursu zakwalifikowało się 10 projektów – oryginalnych spotów oraz akcji specjalnych, w których radio odegrało ważną rolę i zostało wykorzystane w sposób nieszablonowy. Laureata, który otrzyma kampanię w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach), wybierze jury złożone ze specjalistów rynku reklamy.

Ostatnie dni na zgłoszenia w konkursie adFM AWARDS 2018

01/10/2018
Już do końca października można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu kreatywnej kreacji radiowej adFM AWARDS 2018. Zwycięzcę, który otrzyma kampanię radiową w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach), poznamy w listopadzie podczas gali Konkursu Niezależnej Kreacji – Kreatura 2018.

Trzy nowe muzyczne programy weekendowe w jesiennej ramówce RMF FM

03/09/2018
W jesienne weekendy RMF FM prezentuje trzy nowe programy: "Tego jeszcze nie grali", "Kawałek weekendu" i "Rockandrollowa historia świata". Oprócz tego na antenę wracają znane i lubiane pasma, m.in. "Wstawaj, szkoda dnia", "Byle do piątku" z loterią "Szczęśliwa 13-stka", "Lepsza połowa dnia" i "POPlista Plus".

Nowa ramówka na 15-lecie RMF Classic

03/09/2018
Wielki Plebiscyt na filmowy przebój 15-lecia, nowe konkursy i programy muzyczne oraz weekendowe rozmowy Artura Andrusa – to nowości jesiennej ramówki RMF Classic.

Pierwsze zgłoszenia do drugiej edycji adFM AWARDS

10/08/2018
Napływają już pierwsze zgłoszenia do drugiej edycji konkursy kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Grupa RMF jako organizator, postanowiła wyróżnić i nominować do ścisłego finału kampanię „Pies zawsze pomaga”.

RMF FM najbardziej opiniotwórczym i wiarygodnym medium wg IMM i Reutersa

25/07/2018
Radio RMF FM zwyciężyło w rankingu Instytutu Monitoringu Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym pierwszą połowę 2018 roku. Natomiast wg badania Reuters Institute stacja jest najlepiej oceniana przez Polaków pod względem wiarygodności przedstawianych informacji.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej Brzozowski       Dyrektor Public Relations

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@rmf.pl        |        tel. 22 517 02 57
D0 GÓRY