Informacje prasowe

RMF Classic znów świątecznie przez całą dobę

08/12/2017
W poniedziałek 11 grudnia po raz szósty z rzędu w RMF Classic startuje akcja „Najpiękniejsza muzyka na Święta”. Stacja całkowicie zmieni repertuar z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Przez 24 godziny na dobę, aż do 26 grudnia, RMF Classic grać będzie wyłącznie świąteczne przeboje oraz muzykę, której klimat odpowiada nastrojowi tych wyjątkowych dni.

Kolejna edycja akcji "Choinki pod choinkę"

04/12/2017
11 kwietnia rozpoczyna się kolejna edycja akcji radia RMF FM "Choinki pod choinkę". Jak co roku rozgłośnia rozdawać będzie świąteczne drzewka w największych miastach Polski.

Dwa MediaTory 2017 dla dziennikarzy RMF FM

04/12/2017
2 grudnia, w Auditorium Maximum UJ w Krakowie, odbyła się gala rozdania MediaTorów. Zwycięzcą w kategorii TORpeda został dziennikarz RMF FM Grzegorz Kwolek. Z kolei Roberta Mazurka wyróżniono w kategorii NawigaTOR.

Wystartowała druga edycja konkursu adFM AWARDS. Czekamy na zgłoszenia!

03/12/2017
Rozpoczęła się druga edycja konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. W edycji 2018 na zgłoszenia czekamy do końca października. Nagrodą dla twórcy najbardziej kreatywnej reklamy radiowej lub najbardziej nieszablonowego użycia radia w kampanii jest kampania reklamowa w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

Grupa RMF z tytułem Najlepszego Biura Reklamy Radiowej 2017

27/11/2017
Grupa RMF po raz trzeci z rzędu zwyciężyła w rankingu branżowego miesięcznika „Media & Marketing Polska” i otrzymała tytuł Najlepszego Biura Reklamy Radiowej Roku 2017. Grupa RMF jest najlepiej oceniana spośród wszystkich pięciu istniejących na rynku brokerów radiowych.

Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu adFM AWARDS

24/11/2017
Agencja Ogilvy & Mather wygrała nagrodę główną konkursu adFM AWARDS 2017 za trailer filmu „Do ostatniego drzewa”. Nagrodą w konkursie jest kampania o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF.

Projekt I Love Radio wyróżniony przez „Media & Marketing Polska”

27/10/2017
Akcja pięciu grup radiowych I Love Radio otrzymała wyróżnienie w raporcie „Nadawcy 2017” wydanym przez branżowy miesięcznik „Media & Marketing Polska”. Projekt nagrodzono m.in. za połączenie sił przez konkurentów w celu promowania radia jako skutecznego medium reklamowego.

RMF FM zdobyło tytuł Top Marki 2017 w kategorii Radio

27/10/2017
RMF FM po raz kolejny zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio w badaniu Top Marka, mierzącym popularność i wizerunek brandów w prasie i Internecie. Stacja zajęła też drugie miejsce w zestawieniu wszystkich Top Marek 10-lecia.

Spoty Specjal, Forda i Black Red White kolejnymi wyróżnionymi w adFM AWARDS

25/10/2017
Organizator konkursu adFM AWARDS przyznał trzecie i ostatnie już przed wielkim finałem wyróżnienia. Trafiły one do twórców spotów radiowych piwa Specjal, Forda Transita Couriera i Black Red White. Nadal jednak można zgłaszać propozycje do konkursu – do końca października za pośrednictwem strony www.adfm.pl, one również mają szansę znaleźć się w finale. Nagrodą jest kampania w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

25/10/2017
RMF FM było we wrześniu najczęściej cytowanym medium w Polsce - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Inne redakcje aż 665 razy powoływały się na informacje zdobyte przez dziennikarzy RMF FM.

RMF FM najlepiej ocenianym radiem w Polsce

19/10/2017
Radio RMF FM w najnowszym badaniu Centrum Badania Opinii Społecznej ma najwięcej pozytywnych i najmniej negatywnych ocen wśród wszystkich nadawców ogólnopolskich. Stacja pokonała w rankingu Radio Zet, Polskie Radio i Radio Maryja.

Kolejne wyróżnienia w konkursie adFM AWARDS: dla Ogilvy&Mather i Tworcy.com.pl

27/09/2017
Organizator konkursu adFM AWARDS 2017 przyznał kolejne dwa wyróżnienia. Trafią one do Ogilvy&Mather za radiowy trailer filmu „Do Ostatniego Drzewa” oraz do agencji Tworcy.com.pl za kampanię instrumentów finansowych dla Euler Hermes. Wyróżnione akcje wejdą do ścisłego finału konkursu, do którego można się zgłaszać do końca października za pośrednictwem strony www.adfm.pl. Nagrodą jest kampania w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

Zmiany w strukturze zarządzania anteną RMF Classic

12/09/2017
Od 11 września dotychczasowa Dyrektor Programowa – Magdalena Wojewoda-Mleczko obejmuje stanowisko Dyrektora Muzycznego stacji. Jej zastępca – Paweł Pawlik przejmuje obowiązki Dyrektora Programowego RMF Classic. Zmiany związane są z rozwojem stacji i rosnącą ilością zadań zarówno na płaszczyźnie programowej jak i muzycznej.

Nowa serwisantka w Faktach RMF FM

06/09/2017
Do zespoły "Faktów RMF FM" dołączyła Karolina Michalik. Już od poniedziałku czyta serwisy na antenie.

RMF FM uruchamia dwa serwisy tematyczne: Bajeczna Polska i Twoje zdrowie

06/09/2017
Radio RMF FM uruchamia dwa internetowe portale tematyczne: Bajeczna Polska, powstały w oparciu o cykl radiowy "Twoje Miasto w Faktach RMF FM" oraz Twoje Zdrowie, którego szefową została Ewa Kwaśny, dziennikarka RMF FM specjalizująca się w tematyce zdrowotnej.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej Brzozowski       Dyrektor Public Relations

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@rmf.pl        |        tel. 22 517 02 57
D0 GÓRY