Targi i konferencje

Europejski Kongres MŚP - Katowice 2012

Czy możliwy jest model współpracy nauki, administracji rządowej i samorządowej z samorządem gospodarczym? Jakie są realne płaszczyzny współpracy pomiędzy samorządem gospodarczym a nauką oraz administracją rządową i samorządową? Jakie są wzorce i modele współpracy w Europie? Jakie dodatkowe korzyści z takiej współpracy mogą wynikać dla społeczności lokalnej i regionalnej?

Przyroda nie zna granic - konferencja ZPKWM

II Międzynarodowa Konferencja "Przyroda nie zna granic" to efekt współpracy Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego z partnerami zagranicznymi w zakresie ochrony przyrody. Konferencja odbędzie się w dniach 19–21 września 2012 r. w Wierchomli na terenie Popradzkiego Parku Krajobrazowego. Serwis "Grupa RMF dla Miast i Regionów" jest partnerem konferencji.

Skuteczny Przedsiębiorca!

4 czerwca w Krakowie odbyła się konferencja marketingowo-sprzedażowa zrzeszająca przedsiębiorców w Małopolsce. Konferencja "Skuteczny Przedsiębiorca" to inicjatywa BNI Małopolska oraz Organizer Polska, podczas której wiedzą i doświadczeniem podzielili się eksperci ze świata biznesu. Grupa RMF była partnerem konferencji "Skuteczny Przedsiębiorca"

Patrząc w przyszłość – PPP!

Jak połączyć formułę partnerstwa publiczno-prywatnego z wykorzystaniem Funduszy Europejskich? Czy PPP może być skutecznym środkiem do pobudzenia inwestycji w regionach? Na te i inne pytania odpowiedali uczestnicy konferencji "Patrząc w przyszłość – partnerstwo publiczno-prywatne perspektywą rozwoju regionalnego przy wykorzystaniu Funduszy Europejskich", która odbyła się w Krakowie 30 maja br. w godz. 10.00-15.00 w Muzeum Lotnictwa Polskiego przy Al. Jana Pawła II 39. Grupa RMF była partnerem konferencji "Patrząc w przyszłość – Partnerstwo Publiczno-Prywatne".

PR w Samorządzie

W dniach 23-25 maja 2012 r. PR-owcy samorządowi z całej Polski obradowali na temat "Nowoczesnego Samorządu". Spotkanie odbyło się w Pałacu Goldsteinów w Katowicach. Wśród Prelegentów znaleźli się m.in. Prezydent Katowic Piotr Uszok, Prezes Grupy PRC Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Stadion w Zabrzu Tadeusz Dębicki, Prezes MPWiK w Jaworznie Józef Natonek oraz Dyrektor ds. Współpracy i Rozwoju w Regionalnej Izbie Gospodarczej Bogusława Bartoszek. Konferencja została zorganizowana przez agencję Grupa PRC i miasto Katowice. Grupa RMF uczestniczyła w konferencji "PR w Samorządzie".

Targi AGROTRAVEL 2012

Przyszłość turystyki w Polsce należy do ...Agroturystyki! Agroturystyka ma się stać w ciągu kilku lat jedną z głównych dziedzin napędzających ruch turystyczny w Polsce. To przewodnia myśl czwartej edycji Targów AGROTRAVEL, które odbyły się w dniach 20-22 kwietnia 2012 roku na terenie Targów Kielce. W imprezie wzięło udział ponad 130 wystawców, właścicieli gospodarstw agroturystycznych, członkowie Lokalnych Grup Działania oraz Lokalnych Grup Rybackich. Na Targach swoje oferty promocyjne prezentowały także Miasta i Regiony z całej Polski

X Dni Marketingu Sportowego

W dniach 22-23 marca 2012 roku Stadion Narodowy w Warszawie gościł uczestników X Dni Marketingu Sportowego - największego spotkania przedstawicieli sportu i biznesu w Europie środkowo-wschodniej. Partnerem redakcyjnym kongresu było radio RMF FM.

IV Forum Gospodarczego TIME

Brak regulacji prawnych hamuje rozwój energetyki w Polsce. Brak ustawy umożliwiającej obywatelom i małym-średnim firmom opłacalne inwestowanie w mikroinstalacje energetyczne odcina możliwość uczestnictwa w doniosłej przemianie technologicznej XXI wieku i wykorzystania potencjału inwestycyjnego Polaków. Takie jest główne przesłanie zakończonego w Centrum Kongresowym Warszawianka w Jachrance, IV Forum Gospodarczego TIME, spotkania przedsiębiorców branży elektroniczno-teleinformatycznej zrzeszonych w Krajowej Izbie Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji (KIGEiT). Partnerem redakcyjnym tegorocznej edycji Forum był portal informacyjny RMF24.pl.

NA STYKU KULTUR ŁÓDŹ

Radio RMF Classic, stacja należąca do GRUPY RMF, była partnerem XVIII Targów - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, które odbyły się w dniach 24-26 lutego 2012 roku w nowym Centrum Konferencyjno – Wystawienniczym MTŁ przy ul. Politechniki 2 w Łodzi i były imprezą inaugurującą działalność Centrum. W trakcie targów odbyła się prezentacja pt.„RADIO - czyli jak wygląda promocja atrakcji turystycznych w Polsce … z Klasą” na przykładzie działań promocyjno-antenowych stacji Grupy RMF. GRUPA RMF była partnerem Targów Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR ŁÓDŹ.

MTT WROCŁAW

Właśnie skończyła się 4. edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych WROCŁAW 2012. Blisko 10 tys. wrocławian odwiedziło Halę Stulecia, by poznać najnowsze oferty turystyczne i uczestniczyć w takich wydarzeniach specjalnych jak: Festiwal Podróżników, Festiwal Kulinarny oraz branżowe seminaria i konferencje.W trakcie targów zorganizowana została prezentacja "RADIO- tuba promocyjna atrakcji turystycznych w Polsce” na przykładzie działań promocyjno-antenowych stacji Grupy RMF. GRUPA RMF była partnerem merytorycznym Międzynarodowych Targów Turystycznych WROCŁAW.

Targi GMINA

W trakcie Targów GMINA 2011 zorganizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie w grudniu 2011, GRUPA RMF zorganizowała debatę pn. RADIO - medium skutecznej komunikacji marketingowej dla gmin, miast i regionów. GRUPA RMF była partnerem merytorycznym Targów GMINA.

PRESS EURO

Już po raz czwarty miesięcznik „Press" zorganizował międzynarodową konferencję Press Euro. W 2008 roku spotkanie miało miejsce w Poznaniu, w 2009 r. w Gdańsku, rok temu w Warszawie. W 2011 roku konferencja odbyła się we Wrocławiu. GRUPA RMF była partnerem międzynarodowej konferencji PRESS EURO.

TOUR SALON 2011

W dniach 19-22 października odbyła się 22. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON. W wydarzeniu udział wzięło 750 firm z 43 krajów. Przez 4 dni targi odwiedziło blisko 30.000 zwiedzających, w tym połowa podczas dwóch pierwszych dni przeznaczonych wyłącznie dla profesjonalistów z branży. Partnerem redakcyjnym targów było Radio RMF FM.

I Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach

Ponad 140 uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, bogate merytorycznie wystąpienia i debaty – czyli pierwsza edycja Kongresu Marketingu i Innowacji w Samorządach. Rzeszów stał się miejscem debaty o nowych trendach w komunikacji i marketingu miejsc.
D0 GÓRY