Aktualności

Bajeczna Polska - ruszył nowy serwis internetowy RMF FM

Popularne trasy rowerowe, atrakcje turystyczne, miejsca konieczne do odwiedzenia na trasie podróży, to i wiele innych cennych informacji można od początku września 2017 roku znaleźć w nowym serwisie turystycznym RMF FM.

Radio RMF FM patronem medialnym Carnavalu Sztukmistrzów w Lublinie

Carnaval Sztukmistrzów to najważniejsze w ciągu roku wydarzenie kulturalne Lublina - miasta inspiracji. RMF FM i Polsat News zostali głównymi patronami medialnymi tej wielkiej imprezy.

Grupa RMF wspiera powstanie w Krakowie ALEI PODRÓŻNIKÓW, ODKRYWCÓW I ZDOBYWCÓW

W Krakowie tuż obok Tauron Areny powstała Aleja Podróżników, Odkrywców i Zdobywców. Organizator projektu - FUNDACJA Klubu Podróżników Śródziemie Aleja Podróżników wraz z Urzędem Miasta Krakowa uhonorowała w szczególny sposób największych Polskich Podróżników i Zdobywców. Partnerem projektu jest Grupa RMF.

RMF FM i RMF MAXXX patronami PKO Silesia Marathon

4 października 2015 roku o godz. 9:00 w Katowicach wystartuje PKO SILESIA MARATHON. To jedyny w Polsce i Europie maraton prowadzący ulicami trzech miast: Katowic, Siemianowic Śląskich i Mysłowic. To także największa impreza biegowa na Śląsku i jednocześnie jeden z największych maratonów w Polsce. Organizatorzy spodziewają się kilku tysięcy uczestników. Na trasie Silesia Marathon w poprzednich edycjach wystartowało ponad 10.000 zawodników z ponad 20 krajów całego świata. Oficjalnymi patronami medialnym imprezy są RMF FM i RMF MAXXX.

Grupa RMF patronem Poznań Best Place Summit

To najważniejsze spotkanie ekspertów ds. marketingu miejsc w tym roku w Europie. Po raz pierwszy kilkunastu najbardziej znaczących specjalistów, z różnych krajów, spotyka się w jednym miejscu, by dyskutować na temat obowiązujących standardów, możliwych rozwiązań oraz wyzwań w zakresie marketingu miast i regionów Europy. Spotkanie odbywa się w dniach 10-12 września w Poznaniu.

RMF FM rozpoczyna nadawanie bezpośrednio z Miast i Regionów!

W każdy weekend od 10 do 15 dziennikarze RMF FM wyruszają w Polskę! Zarówno prowadzący pasma jak też prezenterzy Faktów wsiadają do wozu satelitarnego i jadą tam, gdzie wskażą im słuchacze. Na kilka godzin weekendowe radio RMF FM staje się radiem Miast i Regionów

Wakacyjna Prognoza Pogody wprost z miast!

Wakacyjna Prognoza Pogody w RMF FM wyrusza w Polskę. Dziennikarze Faktów RMF FM, od poniedziałku do piątku, pomiędzy godz. 06:00 a 11:00, będą prezentować specjalne wydania Prognozy Pogody wprost z wakacyjnych miast w całej Polsce.

Kraków w "Bliskich Spotkaniach" RMF Classic

Jaki naprawdę jest ten KRAKÓW? Kraków jaki jest, każdy widzi – mawiał Gombrowicz. Jak w dawnym Krakowie męczono torturami przestępców? Gdzie znajdowały się najbardziej niebezpieczne zaułki? Oraz o co tak naprawdę chodzi z tym smokiem pod Wawelem? Odpowiedzi na to i inne pytania padną w Bardzo Bliskich Spotkaniach z Krakowem w RMF Classic w niedzielę od godz. 9. Zaprasza Michał Łanuszka.

Pacanów i Koziołek Matołek w RMF FM

1 czerwca 2013 roku Koziołek Matołek - główny bohater najpiękniejszej polskiej książki dla dzieci - wybiera się w niezwykłą podróż. Najpierw odwiedzi siedzibę radia RMF FM pod Kopcem Kościuszki w Krakowie, a później rusza tam, gdzie zawsze chciał dotrzeć - do Pacanowa w świętokrzyskim! Pacanów dzięki najsłynniejszej polskiej bajce jest jednym z najbardziej znanych i lubianych miejsc w Polsce. Nic dziwnego, że stanie się celem wędrówki w Dniu Dziecka!

Wybieramy Najmilsze Miasto w Polsce!

RMF FM, RMF MAXXX i TVN wspierają medialnie ogólnopolską akcję "„Milka. Moje miasto się przytula”. Nagrodą dla zwycięzcy, najmilszego miasta w Polsce, jest promocja miasta w mediach ogólnopolskich o wartości pół miliona złotych. Materiały poświęcone najmilszemu miastu w Polsce znajdą się w ogólnopolskiej telewizji, radiu, prasie oraz w Internecie i na reklamie zewnętrznej.

„Zakochaj się w Polsce nocą” - wystawa fotografii Krzysztofa Masiuka

Wystawa „Polska nocą” w Paryżu Od 22 lutego 2013 r. mieszkańcy Paryża będą mogli podziwiać wystawę „La Pologne Nocturne” autorstwa fotografika Krzysztofa T. Masiuka, sekretarza Narodowej Rady Ekologicznej. Ekspozycja, będąca efektem unikalnego projektu „Zakochaj się w Polsce nocą”, prezentuje – zgodnie z tytułem – piękno polskich miast w mało znanej, nocnej odsłonie.

TOP Promocji miast, powiatów i regionów 2013 - raport Fundacji Best Place

Poznań, Wrocław i Kraków to miasta, których działania promocyjne w ciągu ostatnich dwóch lat zostały najlepiej ocenione przez samorządowców. Wśród województw przoduje małopolskie, śląskie i warmińsko-mazurskie – tak wynika z drugiej edycji badania przeprowadzonego przez Fundację Best Place. Partnerem raportu jest Grupa RMF.

RMF24 i Grupa RMF partnerami Programu "W 90 DNI do EKO"

15 stycznia 2013 w Warszawie wystartował oficjalnie Program "W 90 DNI do EKO". To proekologiczny projekt promujący zdrowy tryb życia i filozofię małych kroków. Program pokazuje, jak prostymi sposobami w ciągu 90 dni można poprawić swoje zdrowie i samopoczucie. Program oparto o metodę "diet coaching" i zdrową, ekologiczną żywność. Data rozpoczęcia Programu nie jest przypadkowa – zbiega się z tradycją postanowień noworocznych, z których wiele dotyczy aktywniejszej dbałości o zdrowie, kondycję i dietę.

RMF FM ubiera choinkę na Rynku w Krakowie

Radio RMF FM postawiło na Rynku Krakowa 15 metrową choinkę i przyozdabia ją ozdobami wykonanymi przez uczniów krakowskich szkół. Na miejscu byli dziennikarze - Maciej Grzyb, Małgorzata Steckiewicz i Magda Wojtoń, które właśnie z Rynku Głównego poprowadzili specjalne wydanie Faktów RMF FM. Nie zabrakło także Świętego Mikołaja, który rozdał uczniom upominki i słodycze.

Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań i Wrocław miejscami promocji TEEKANE!

Pięć dużych polskich aglomeracji będzie tłem do promocyjnej akcji marki TEEKANE pn."TEEKANE przeciw PRZYMROZKOM". W najbardziej ruchliwych i zakorkowanych częściach dużych miast dwuosobowe teamy hostess częstują kierowców gorącą herbatą podczas postoju na światłach. Hostessy ubrane są w firmowe czerwone kamizelki i czapki, serwują herbatę ze specjalnych dyspenserów do napojów gorących. Hostessy prowadzą sampling, informując o nowych smakach herbaty. CEL: Zapoznanie potencjalnych klientów z najbardziej popularnymi smakami herbaty TEEKANNE: EARL GREY oraz NERO. Budowanie relacji klient = produkt.
D0 GÓRY