Grup RMF zintegrowała swoje narzędzia do sprzedaży reklamy audio w modelu programatycznym z platformą SSP Google Ad Manager. Dzięki temu powierzchnie audio na portalu RMFon.pl jest jeszcze łatwiej dostępna dla reklamodawców kupujących czas reklamowy w sposób zautomatyzowany.
Na wyjątkowy czas Świąt Wielkanocnych dziennikarze stacji przygotowali programy, które pozwolą bardziej optymistycznie spojrzeć zarówno na otaczający nas świat, jak i na naszą przyszłość. Nie można jednak uciec od refleksji i rozważań nad duchowym wymiarem tych dni.
Na tegoroczne Święta Wielkiej Nocy Radio RMF zapowiada spotkania z ulubieńcami Słuchaczy. Znajdą się wśród nich Piotr Żyła i David Kwiatkowski. Znajomi i przyjaciele wspominać będą Aleksandra Dobę, a w Lany Poniedziałek Jacek Tomkowicz, Mariusz Kałamaga i Tomasz Olbratowski zaproszą do „Wyższej Szkoły Podrywu”.
W poniedziałek 22 marca startuje nowe radio informacyjne – Radio RMF24.pl – jeszcze więcej informacji!
Stacja przygotowywana jest przez zespół Faktów RMF FM, będzie można jej słuchać na stronie www.rmf24.pl.
Radio RMF Classic kolejny miesiąc z rzędu zanotowało rekord słuchalności – tym razem podwójny. Stacja skupia przy odbiornikach najwięcej słuchaczy w historii, ma też największy udział w czasie słuchania i pokonała pod tym względem nawet Program 3 Polskiego Radia.
Specjalnie na Dzień Kobiet RMF FM przygotował specjalne programy. Świętowanie zaczniemy już w niedzielę specjalnym programem z udziałem Marka Piekarczyka, 8 marca natomiast nadamy specjalny akustyczny koncert a profile w social mediach oddamy do dyspozycji paniom.
Grupa RMF i RMF Digital zapraszają na konferencję „IAB HowTo: switch Programmatic to first” – organizowaną przez IAB Polska. Jednymi z ekspertów wydarzenia opowiadającymi m.in. o tym, jak wygląda dystrybucja treści audio z perspektywy nadawcy radiowego, będą przedstawiciele RMF Digital: Adam Pachla, Head of Digital Grupy RMF i Marcin Pyra, Traffic & Programmatic Manager.
Nadawcy reprezentujący łącznie aż 202 polskie stacje ogólnopolskie, ponadregionalne
i lokalne wspólnie wystosowali list do władz, w którym stanowczo sprzeciwiają się podniesieniu minimalnego udziału utworów polskojęzycznych z 33% do 49%. Radiowcy podkreślają, że będzie miało to katastrofalne skutki dla polskiej radiofonii, a na zmianie straci też skarb państwa i sami krajowi artyści, którym ta zmiana ma ponoć pomóc.
Radio RMF Classic po raz kolejny odnotowało rekordowy wynik słuchalności – aż 1,9% udziału w czasie słuchania. To najwyższy wynik w 17-letniej historii rozgłośni.
Aż 91% Polaków zauważyło strajk telewizji, rozgłośni, portali internetowych i prasy „Media bez wyboru” przeprowadzony w minioną środę. Aż 62% go popiera, z czego 3/4 popiera go zdecydowanie – wynika z badania Kantar Polska.
2021 to pierwszy rok w historii, w którym nie będzie studniówek – RMF FM nie może i nie chce na to pozwolić. Dlatego w sobotę, 13 lutego od 20:00 zorganizuje jedyną w swoim rodzaju, wyjątkową, wirtualną Studniówkę Wszech Czasów.
W 2020 roku RMF FM było najbardziej opiniotwórczą rozgłośnią w Polsce i najczęściej cytowanym przez inne redakcje medium tradycyjnym, wyprzedzając m.in. TVN24, „Rzeczpospolitą”, „Gazetę Wyborczą” czy Radio ZET. W ogólnym rankingu RMF FM znalazło się na drugim miejscu – za portalem Onet.pl.
Od stycznia agencje reklamowe, które dokonują zakupu modelu programatycznym za pomocą platformy DSP Adform, mają dostęp do zakupu w tym modelu czasu reklamowego w portalu RMF ON.
18 stycznia w 2021 przypada Blue Monday (smutny poniedziałek) - najbardziej depresyjny dzień w roku.
Z tej okazji radio RMF FM zaprasza na swoją antenę Krzysztofa Zalewskiego, aby smucił się wspólnie ze Słuchaczami.